De Binnenschermen

De originele bovenste ophangpunten van de schokbrekers passen
nu niet meer en moeten verder naar buiten worden geplaatst.

De verstevigingplaat van de RS 2000
verwijderen en met karton bepalen waar het nieuwe ophangpunt moet komen.

De veerpoot steun eruit boren en het
binnenscherm schoonmaken.

Het gat op maat maken en het
nieuwe deel pasmaken.

Het nieuwe deel inlassen, afslijpen en
passen met het nieuwe toplager.
Daarna doen we op dezelfde manier de rechterkant aanpassen..

Dan gaan we de motor er weer eens in zetten en kijken we hoeveel plaats we hebben om de bovenste veerpoot bevestiging te maken.

Alle delen weer uitmeten, pasmaken en weer aan elkaar lassen.

Zoals te zien is, is het versterkingsdeel los uitneembaar.
Daarna gaan we de onderzijde van de veerschotel versterken met de originele delen die we daarvoor gaan aanpassen.

De verstevigingsplaten worden aan de originele delen gelast.
Als laatste nu nog een keer passen voordat ze weer eerst in de grondlak gespoten worden.

Nadat het geheel in de grondlak is gespoten, weer precies op de goede plaats inmeten en beginnen met aflassen.

Nu nog afslijpen en afwerken ook op de bovenste bevestingingsplaat.

 
Daarna de rechterkant  aflassen en afwerken.
Dan voor de eerste keer de voorkant op de wielen zetten met de motor erin.
Nu kunnen we de wagenhoogte eens afstellen.