De Tunnel

De tunnel moest flink veranderd worden
om de versnellingsbak te plaatsen.

Allereerst de oude tunnel deel voor deel verwijderen en de vloer zover wegzagen dat de versnellingsbak voldoende ruimte heeft.

Eerst een mal van dik en stevig karton maken.

Daarna uitzagen uit dik plaatstaal en
pasmaken in de uitgezaagde tunnel.

De versnellingsbak steun links was een
heel gepuzzel om die te plaatsen.

Aan de rechterkant heb ik een uitsparing gemaakt waarlangs straks de uitlaat komt te lopen.

Nu kan de tunnel afgelast worden.
Binnenin zie je achteraan de
rechtermotorsteun in wording.

Het maken van de
rechterversnellingsbak steun was ook een heel werk omdat er heel veel
hoeken in zitten.

En weer aflassen op de tunnel.

De nieuwe tunnel eerst in de grondlak spuiten en de randen weer blank borstelen voor het lassen.

De versnellingsbak bevestigingssteunen zijn nu goed zichtbaar.

En nog vanuit de motorruimte gezien.
Rechts de afgelaste achterste versnellingsbak steun.

De baksteun gespoten en gemonteerd.