De Voorwielophanging
De
voorwielophanging word compleet nieuw gemaakt. |
De
originele schokdempers zijn veel te lang te. De veerweg word met deze dempers veel te kort en is niet haalbaar. |
|||
Na wat rondsnuffelen heb ik
kortere schokbrekers gevonden van het merk H&R. Deze zijn tevens in hoogte verstelbaar. |
|
||
Nu gaan we
het ophangpunt maken van de onderste trekstang. Eerst weer van karton om de exacte positie te bepalen. |
|||
Daarna
weer uit dikke plaat precies op maat namaken en op de juiste plaats in de chassisbalk zetten. |
|||
De
trekstangen zijn nog provisorisch gemaakt en zijn er om eerst de wielstanden voor eens te kunnen controleren. |
|||
De
bovenste veerpoot bevestigingen zijn gedraaid. De schroefgaten moeten nog geboord worden. Om de auto zo ver mogelijk te verlagen zijn ze zo hoog mogelijk gemaakt. |
|
||
Na lang
zoeken heb ik eindelijk 18" O.Z Racing Superturismo GT velgen gevonden. |